Μια Ελληνίδα στο Βέλγιο...

Ελάτε να γνωρίσετε και την "Μια Ελληνίδα στο Βέλγιο". 
Αυτός είναι και ο αρχικός μου τίτλος http://greekgirlinbe.wordpress.com/ η ανάγκη μου να γνωρίσω τις Βρυξέλλες με οδήγησαν στην δημιουργία του, σιγά σιγά κατάλαβα πως δεν είμαι μόνη μου, πως και άλλοι είχαν την ίδια ανάγκη με μένα να μάθουν να ενημερωθούν για την ζωή στο Βέλγιο.
Έφτιαξα μια ομάδα στο facebook που πόλλες χρήσιμες πληροφορίες για τη ζωή στο Βέλγιο μπορούμε να βρούμε στην ομάδα Έλληνες που ζούμε στο Βέλγιο https://www.facebook.com/groups/588733911148194/, γίνεται μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια καθημέρινης ενημέρωσης σε θέματα που αφορούν όσους ζούμε στον Βέλγιο.
Στο blog μου "Μια Ελληνίδα στο Βέλγιο "δεν μπορούσε να αντέξει το μέγεθος των φωτογραφιών οπότε έπρεπε να πάμε σε ιστοσελίδα είναι όμορφη και θα μαθαίνεται για τα ταξίδια μου απο έκει …
κλικ εδώ Μία Ελληνίδα στο Βέλγιο

Μια γεύση πως είναι η νέα Ελληνίδα στο Βέλγιο…




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

 

Handmade Sell and Buy

Handmade Sell and Buy
Handmade Sell and buy

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *